VoIPdiscount Wysyłaj i odbieraj faksy emailem.
Wejdź i sprawdź.
panel klienta
Strona główna Cennik Pobierz Sklep Pomoc Kontakt Rejestracja Doładuj konto
Nowość! Wysyłaj i odbieraj faksy emailem. Przetestuj za darmo, bez zobowiązań.
JAK WYBIERAĆ NUMERY
LISTA STREF NUMERACYJNYCH
FAKS INTERNETOWY
DOŁADUJ KONTO
ZAMÓW BRAMKĘ VOIP
ZOSTAŃ PARTNEREM

Centrale telefoniczne

Jeśli chciałbyś uruchomić usługę telefonii internetowej dla wielu użytkowników, zapoznaj się z opisem niezawodnych central telefonicznych Hokiwa, z wbudowaną bramką voip. Więcej informacji: www.hokiwa.com

VoIP darmowe rozmowy

Oferujemy całkowicie darmowe rozmowy do sieci stacjonarnych w ramach niskiej, ryczałtowej opłaty oraz bardzo tanie połączenia do sieci komórkowych.

Ważność usługi voip:

W usłudze VoIPdiscount środki zgromadzone na koncie nigdy nie przepadają. Możesz je wykorzystać w dowolnym czasie w przyszłości.

Pomoc

Wybierz temat pytania:

Wybierz pytanie, na które szukasz odpowiedzi:

Informacje ogólne

Konfiguracja oprogramowania

Konfiguracja urządzeń voip

Rozwiązywanie problemów

Składanie reklamacji związanych z rozliczeniami


Odpowiedzi

Informacje ogólne

Jak zacząć?

Na stronie głównej przedstawione są kolejne kroki, zgodnie z którymi trzeba postępować, aby zacząć tanio rozmawiać.

Jeżeli chcesz prowadzić rozmowy przy użyciu bezpłatnego komunikatora, potrzebne są:
- stabilny internet szerokopasmowy o prędkości minimum 128 kb/s w obie strony,
- komputer z zainstalowaną kartą dźwiękową,
- mikrofon i słuchawki.

Jeżeli chcesz prowadzić rozmowy ze zwykłego telefonu, potrzebne są:
- stabilny internet szerokopasmowy o prędkości minimum 128 kb/s w obie strony,
- bramka voip (np. Linksys pap2t - można kupić w naszym sklepie),
- wolny port RJ-45.

Jeżeli od dostawcy internetu otrzymałeś tylko 1 "gniazdko internetowe", zaopatrz się w dowolny router, który "rozdzieli internet" pomiędzy bramkę voip i komputer, tak aby bramka voip i komputer mogły działać niezależnie.

Jeżeli jesteś użytkownikiem modemu USB do neostrady, zaopatrz się w modem adsl z wbudowanym routerem.

Czy mogę wysyłać faksy?

Operator usługi VoIP nie gwarantuje poprawnego działania faxów, gdyż poprawność transmisji zależy od jakości internetu, na co operator nie ma wpływu.

Zachęcamy do zapoznania się z opisem innowacyjnej usługi faxu wirtualnego, pozwalającej na wysyłanie i odbieranie faxów bez konieczności posiadania jakiegokolwiek urządzenia. Więcej informacji na stronie www.tanifax.pl.

Jak mogę doładować konto?

Aby doładować konto, wypełnij formularz w dziale doładuj konto.

Jak długo muszę czekać na doładowanie konta?

Jeżeli zapłacisz poprzez system przelewy24, zlecenie doładowania konta przekażemy niezwłocznie firmie Betamax i konto powinno zostać doładowane natychmiast. Może zdarzyć się, że firma Betamax nie zrealizuje transakcji natychmiast z powodu dużej liczby operacji jednocześnie. Jeśli nie otrzymałbyś doładowania w ciągu 3 godzin, kliknij tutaj.

Jeżeli wpłaty dokonasz przelewem tradycyjnym, konto zostanie doładowane w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Przypominamy, że przelewy tradycyjne, także z banków internetowych, realizowane są przez banki średnio w ciągu 1-2 dni roboczych. Na przykład jeśli nadasz przelew w piątek, wpłata może zostać zaksięgowana na naszym rachunku w poniedziałek lub wtorek. Sprzedawca nie ma żadnego wpływu na pracę banków oraz Poczty Polskiej. Niestety nie ma możliwości doładowania konta na podstawie potwierdzenia przelewu, dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie. Natychmiastowe zaksięgowanie wpłaty umożliwia jedynie system Przelewy24. Jeśli nie otrzymałbyś doładowania w ciągu 3 dni roboczych, kliknij tutaj.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Oczywiście, jeśli podczas składania zamówienia wprowadzisz swoje dane, faktura VAT zostanie wystawiona. Otrzymasz emailem dane logowania do specjalnego panelu fakturowego, w którym będą znajdować się wszystkie twoje faktury. Dokumenty będziesz mógł wydrukować samodzielnie lub będziesz mógł odebrać osobiście w siedzibie firmy (po wcześniejszym umówieniu).

Jeśli podczas składania zamówienia zaznaczysz opcję "chcę otrzymać fakturę pocztą" (opcja płatna 5zł), dokument wyślemy pocztą. Dokument wysłany przez nas pocztą oraz dokument wydrukowany samodzielnie przez klienta wyglądają identycznie, więc proponujemy drukować faktury samodzielnie.

Jeśli nie otrzymałeś danych logowania do konta fakturowego, kliknij tutaj.

Ile kosztuje korzystanie z usługi?

W usłudze VoIP Betamax w cenę każdego doładowania jest wliczona określona ilość darmowych dni połączeń do sieci stacjonarnych wielu krajów oraz dodatkowy pakiet kwotowy na płatne połączenia (do komórek oraz krajów spoza listy darmowych). Szczegóły znajdziesz w cenniku.

Przypominamy, że cennik zamieszczony na tej stronie nie stanowi naszej oferty. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany cennika w dowolnym momencie, bez wcześniejszego powiadomienia. Staramy się aktualizować treść strony na bieżąco, lecz czasem przedstawione przez nas stawki za połączenia, ilość darmowych dni przydzielanych wraz z doładowaniem oraz inne zasady mogą różnić się od rzeczywistych. Aktualny cennik usług jest dostępny na stronie VoIPdiscount.com.pl

Czy jest limit darmowych rozmów?

Dla zabezpieczenia przed nieuczciwym wykorzystywaniem usługi, operator wprowadził limit 300 minut tygodniowo. Limit obowiązuje dla dowolnych kolejnych 7 dni. Po przekroczeniu limitu obowiązuje stawka 1 eurocenta netto za minutę połączenia. Koszt rozmów jest wtedy pobierany z kwoty przeznaczonej na płatne połączenia.

UWAGA!!! Limit dotyczy zarówno konta sip oraz adresu IP. Oznacza to, że jeśli dzielisz internet z wieloma osobami lub korzystasz z usług dostawcy, który na 1 publicznym adresie IP świadczy usługi wielu użytkownikom, bardzo szybko wyczerpie się limit i następne rozmowy będą płatne.

Użytkownikom dzielącym z innymi adres IP, polecamy tańszą usługę www.voipmax.pl. Cennik VoIPmax nie przewiduje darmowych dni, lecz jest to skutecznie rekompensowane przez znacznie tańsze doładowania oraz naliczanie sekundowe. To powoduje, że usługa VoIPmax jest często bardziej atrakcyjna cenowo.

Uwaga! Aby skorzystać z usługi VoIPmax, należy założyć nowe konto sip (nowa rejestracja) na stronie www.voipmax.pl

Czy jakość połączeń jest taka sama, jak w tradycyjnej sieci?

Warunkiem jest to, aby mieć szybki i stabilny internet (gwarantowane 128kb/s w obie strony na jedną rozmowę). W czasie rozmowy nie powinieneś także zbytnio obciążać swojego łącza.

Jeżeli uważasz, że Twój internet jest wystarczająco szybki i stabilny, lecz jakość rozmów nie zadowala Cię, przyczyną może być zbyt długo trwająca droga, jaką muszą pokonać pakiety z sieci twojego dostawcy internetu do serwera usługi, znajdującego się w Niemczech.

Jeżeli szczególnie zależy Tobie na zachowaniu najwyższej jakości głosu, polecamy niezawodną (nieco droższą) usługę świadczoną przy wykorzystaniu platformy zlokalizowanej w Polsce. Zapraszamy na www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl.

Jeżeli uważasz, że przyczyna złej jakości połączeń znajduje się po stronie operatora, prześlij reklamację bezpośrednio do operatora po zalogowaniu na stronie http://www.voipdiscount.com/en/customerserviceslogin.php

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta sip samodzielnie założonego przez klienta na stronie Betamax. Nie jesteśmy operatorem usługi a jedynie sprzedawcą doładowań i nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Umowa o świadczenie usług była zawierana z firmą Betamax i jedynie ta firma ma wpływ na działanie usługi. Jeśli możliwość składania reklamacji w języku polskim jest dla ciebie ważna, załóż konto w usłudze www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl. Jeśli chcesz korzystać z usługi Betamax ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP Betamax?

W usłudze VoIP Betamax dostępne są nastepujące kodeki:
G.711 (potrzebuje min. 64 kbps)
G.726 (potrzebuje min. 32 kbps)
G.729 (potrzebuje min. 8 kbps)
G.723 (potrzebuje min. 6.3 kbps)
GSMFR (potrzebuje min. 13.2 kbps)

Jak zamówić numer stacjonarny?

W usłudze VoIP Betamax otrzymujesz bardzo niskie ceny połączeń, lecz nie ma możliwości zakupienia numeru stacjonarnego.

Jeżeli zależy Tobie na aktywacji numeru stacjonarnego, zapoznaj się z opisem usługi www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl.

Czy inni mogą do mnie dzwonić?

W usłudze VoIP Betamax istnieje możliwość odbierania połączeń realizowanych wewnątrz sieci, przy użyciu rekomendowanego komunikatora.

Niestety nie ma możliwości odbierania połączeń na numer stacjonarny spoza sieci VoIP Betamax.

Jeżeli zależy Tobie na aktywacji numeru stacjonarnego, zapoznaj się z opisem usługi www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl.

Jak mam wybierać numery?

Numery należy wybierać według poniższego schematu:

  • poł. lokalne - 0048 + nr kierunkowy (bez 0) + nr abonenta (np. 0048 22 2013250),
  • poł. międzystrefowe - 0048 + nr kierunkowy (bez 0) + nr abonenta (np. 0048 22 2013250),
  • poł. do sieci komórkowych - 0048 + nr komórki (np. 0048 500123123 ),
  • poł. międzynarodowe - 00 + nr kierunkowy kraju + nr abonenta (np. 00 49 1111111111).

Aby dzwonić do sieci tradycyjnych, należy doładować konto.

Gdzie mogę dzwonić?

Możesz dzwonić do sieci stacjonarnych i komórkowych wszystkich krajów, które zostały wyszczególnione w cenniku.

Czy mogę jakoś kontrolować swoje wydatki?

Przez 24h masz biling online w swoim panelu. Już kilka sekund po rozmowie wiesz, ile kosztowała.

Aby zalogować się do panelu, kliknij tutaj.

Aby zobaczyć listę połączeń, po zalogowaniu wybierz "Recent Calls" a następnie "all calls".

Konfiguracja oprogramowania

Jak skonfigurować komunikator X-lite 3.0 (wersja angielska)?

Postępuj według instrukcji konfiguracji programu xlite 3.0.

Konfiguracja urządzeń voip

Jak skonfigurować bramkę Linksys PAP2T?

1. Wpisz w przeglądarce internetowej adres IP bramki.
2. Kliknij w prawym górnym rogu "admin login"
3. Wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2),
4. Ustaw następujące parametry:
Proxy: sip.voipmax.pl
Register Expires: 60 sekund
Display Name/Name: (pozostaw puste)
User ID: login konta SIP
Password: hasło konta SIP
Use Auth ID: NO
Auth ID: -
Preferred Codec: G711

Informację, jak odczytać adres ip bramki, lub jak ustawić adres statyczny, znajdziesz na stronie www.pap2t.pl.

Jak skonfigurować router Linksys RT31P2 lub WRT54GP2?

1. Wpisz w przeglądarce www domyślny adres IP: 192.168.15.1,
2. Wpisz nazwę i hasło - admin, admin,
3. Kliknij w menu "Voice"
4. Wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2),
5. Ustaw następujące parametry:
NAT Keep Alive Enable: Yes
Register Expires: 3600
Proxy: sip.voipmax.pl
Display Name: (pozostaw puste)
User ID: login konta sip
Password: hasło konta SIP
Use Auth ID: NO
Auth ID: (pozostaw puste)
Preferred Codec: G711

Jak skonfigurować router Linksys RTP300, WRTP54G lub WRP400?

1. Wpisz w przeglądarce domyślny adres IP: http://192.168.15.1,
2. Wpisz nazwę i hasło - admin, admin,
3. Kliknij w menu Voice -> Admin Login -> Advanced View,
4. Wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2),
5. Ustaw następujące parametry:
NAT Keep Alive Enable: Yes
Register Expires: 3600
Proxy: sip.voipmax.pl
Display Name: (pozostaw puste)
User ID: login konta sip
Password: hasło konta SIP
Use Auth ID: NO
Auth ID: (pozostaw puste)
Preferred Codec: G711

Jak skonfigurować router Linksys SPA2102 lub SPA3102?

1. Wpisz w przeglądarce domyślny adres IP: http://192.168.0.1,
2. Wpisz nazwę i hasło - admin, admin, 3. Kliknij w menu Voice -> Admin Login -> Advanced View, 4. Wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2), 5. Ustaw następujące parametry: NAT Keep Alive Enable: Yes Register Expires: 3600
Proxy: sip.voipmax.pl
Display Name: (pozostaw puste)
User ID: login konta sip
Password: hasło konta SIP
Use Auth ID: NO
Auth ID: (pozostaw puste)
Preferred Codec: G711

Jak skonfigurować urządzenie FritzBox Fon?

1. Zaloguj się do panelu konfiguracyjnego
(domyślny adres ip to 192.168.178.1 lub 192.168.178.254),
2. Kliknij w zakładkę Telephony -> Internet Telephony -> New Internet Number
3. Ustaw następujące parametry:
Use Internet Number: (zaznacz)
Internet number: (wpisz dowolny numer)
Username: login konta sip
Password: login konta sip
Password confirmation: hasło konta sip
Registrar: sip.voipmax.pl
Preferred Codec: G711

Po dokonaniu tych ustawień otwórz zakładkę Extensions i wybierz z listy numer internetowy VoIP Betamax przypisując go do portu, do którego podłączysz telefon. Dzięki temu telefon ten domyślnie będzie wykonywał połączenia przez usługę VoIP Betamax.

Jak skonfigurować aplikację FRING na telefonie komórkowym?

Jeśli posiadasz telefon komórkowy z systemem Symbian OS lub Windows Mobile,
odwiedź stronę www.fring.com i pobierz a następnie zainstaluj aplikację.

1. Wybierz z listy usługę SIP -> Other
2. Ustaw następujące parametry:
User-ID: login konta sip
Password: hasło konta sip
Proxy address: sip.voipmax.pl

Mam inną bramkę voip, jak ją skonfigurować?

Jeśli posiadasz inną bramkę, która nie jest rekomendowana przez nas, zapoznaj się z instrukcją obsługi dołączoną do urządzenia.

Do konfiguracji użyj następujących parametrów:
- login konta sip - ustalony podczas rejestracji
- hasło konta sip - ustalone podczas rejestracji
- adres serwera sip - sip.voipmax.pl

Rozwiązywanie problemów

Nie mogę wykonywać żadnych połączeń.

1. Z naszego doświadczenia wynika, że w 90% przypadków przyczyną jest niepoprawna konfiguracja komunikatora lub bramki. Jeżeli jesteś przekonany, że na pewno konfigurację przeprowadziłeś poprawnie, prosimy Cię, mimo wszystko przeprowadź ją ponownie według instrukcji dostępnych w dziale pomoc. Nawet najbardziej uważni użytkownicy popełniają niewielkie błędy (np. w loginie pozostawiając dodatkową spację).

Koniecznie upewnij się, czy podczas konfiguracji użyłeś poprawnego loginu i hasła. Aby to zweryfikować, spróbuj zalogować się do panelu klienta używając tych parametrów. Jeśli logowanie nie uda się, skorzystaj z funkcji przypominania hasła.

2. Sprawdź, czy Twój firewall nie blokuje wykorzystywanych portów.

Firewall to doskonałe zabezpieczenie chroniące twój komputer przed niepowołanym dostępem z zewnątrz. Niestety czasami to zabezpieczenie powołuje, że blokowane są połączenia głosowe. Aby rozwiązać problem, należy dodać potrzebne porty do listy wyjątków.

Dla poprawnego zalogowania wykorzystywane są porty 5060 i 5061 (UDP).

Do prowadzenia rozmów wykorzystywane są porty z zakresu 1024-20001 np. dla Linksysa 16384-16482, dla softphone Xten X-lite 8000-8005.

3. Sprawdź, czy posiadasz wystarczającą ilość środków na koncie. W tym celu zaloguj się do panelu klienta. Aby kupić doładowanie, kliknij tutaj.

4. Sprawdź, czy wybierasz numery zgodnie z instrukcją. Betamax nie jest polskim operatorem, dlatego numery należy wybierać w formacie międzynarodowym.

5. Jeśli stan twojego konta wynosi 0, ale twoim zdaniem niektóre połączenia powinny być darmowe (bo kraj jest na liście darmowych oraz okres darmowych dni jeszcze się nie skończył), kliknij tutaj.

6. Jeśli korzystasz z komunikatora, przeczytaj uważnie wszystkie wskazówki w wątku mój komunikator nie działa.

7. Jeśli korzystasz z bramki, przeczytaj uważnie wszystkie wskazówki w wątku bramka voip nie działa.

8. Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiązały problemu, wybierz usługę www.ototelefon.pl lub zwróć się o pomoc do dowolnego informatyka lub współpracujących z nami instalatorów.

Przypominamy, że nasze usługi skierowane są wyłącznie do osób, które samodzielnie skonfigurują sprzęt lub oprogramowanie korzystając z przygotowanych przez nas instrukcji. Dzięki takiej strategii, możemy utrzymać niskie ceny połączeń. Zakres naszej pomocy ogranicza się wyłącznie do rozpatrywania reklamacji oraz udzialania odpowiedzi na ogólne pytania, które nie znajdują się w dziale pomoc.

9. Jeśli uważasz, że konfiguracja na pewno jest prawidłowa i wina leży po stronie operatora, przeslij reklamację po zalogowaniu na stronie http://www.voipdiscount.com/en/customerserviceslogin.php

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta sip samodzielnie założonego przez klienta na stronie Betamax. Nie jesteśmy operatorem usługi a jedynie sprzedawcą doładowań i nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Umowa o świadczenie usług była zawierana z firmą Betamax i jedynie ta firma ma wpływ na działanie usługi. Jeśli możliwość składania reklamacji w języku polskim jest dla ciebie ważna, załóż konto w usłudze www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl. Jeśli chcesz korzystać z usługi Betamax ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Nie mogę połączyć się z niektórymi numerami.

1. Jeśli nie możesz połączyć się z numerami specjalnymi (np. 0800, 0801, 0700), to nie jest to powód do złożenia reklamacji. W sieci Betamax usługa połączeń z numerami specjalnymi nie działa. Jeśli zależy tobie na tej usłudze, załóż konto w usłudze www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl

2. Jesli nie możesz połączyć się z niektórymi numerami tradycyjnymi (stacjonarnymi lub komórkowymi):
a) Zanim złożysz reklamację, sprawdź, czy będziesz mógł połączyć się z tymi numerami dzwoniąc z sieci innych niż Betamax.
b) Jeśli taki problem występuje tylko przy próbach połączeń z sieci Betamax, prawdopodobnie wystąpiła usterka po stronie operatora odpowiedzialnego za tranzyt połączeń pomiędzy operatorami. Poinformuj o problemie operatora Betamax. W tym celu zaloguj się na stronie http://www.voipdiscount.com/en/customerserviceslogin.php i wypełnij odpowiedzi formularz.

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta sip samodzielnie założonego przez klienta na stronie Betamax. Nie jesteśmy operatorem usługi a jedynie sprzedawcą doładowań i nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Umowa o świadczenie usług była zawierana z firmą Betamax i jedynie ta firma ma wpływ na działanie usługi. Jeśli możliwość składania reklamacji w języku polskim jest dla ciebie ważna, załóż konto w usłudze www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl. Jeśli chcesz korzystać z usługi Betamax ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Gdy dzwonię, mojemu rozmówcy wyświetla się numer nienależący do mnie.

Firma Betamax, aby zapewnić niskie ceny rozmów do sieci komórkowych, prawdopodobnie wykorzystuje bramki gsm, w których instaluje karty sim wydane przez operatorów telefonii komórkowej, bo koszty połączeń pomiędzy użytkownikami sieci komórkowych są niższe niż połączenia z sieci stacjonarnych do sieci komórkowych.

Zaletą takiego rozwiązania są niższe ceny rozmów, lecz minusem jest to, że czasem osoba odpowiadająca za instalację kart sim może zapomnieć o zastrzeżeniu numeru. Wtedy u twojego rozmówcy wyświetli się numer karty sim, za pośrednictwem której się łaczysz.

Niestety, nie mamy żadnego wpływu na tę sytuację. Jeśli problem pojawia się nagminnie, złóż reklamację za pośrednictwem formularza na stronie http://www.voipdiscount.com/en/customerserviceslogin.php. Jeśli chciałbyś mięc możliwość realizacji połączeń bez pośrednictwa bramek gsm, załóż konto w usłudze www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl.

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta sip samodzielnie założonego przez klienta na stronie Betamax. Nie jesteśmy operatorem usługi a jedynie sprzedawcą doładowań i nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Umowa o świadczenie usług była zawierana z firmą Betamax i jedynie ta firma ma wpływ na działanie usługi. Jeśli możliwość składania reklamacji w języku polskim jest dla ciebie ważna, załóż konto w usłudze www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl. Jeśli chcesz korzystać z usługi Betamax ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Mam środki na koncie, lecz przy próbie połączenia słyszę komunikat o braku środków.

Firma Betamax, aby zapewnić niskie ceny rozmów do sieci komórkowych, prawdopodobnie wykorzystuje bramki gsm, w których instaluje karty sim wydane przez operatorów telefonii komórkowej, bo koszty połączeń pomiędzy użytkownikami sieci komórkowych są niższe niż połączenia z sieci stacjonarnych do sieci komórkowych.

Zaletą takiego rozwiązania są niższe ceny rozmów, lecz minusem jest to, że czasem konto prepaid karty sim, za pośrednictwem której połączenie miało być zrelizowane, będzie chwilowo niedoładowane. Wtedy uslyszysz komunikat o braku środków, lecz będzie dotyczył on karty sim, a nie twojego konta w sieci Betamax.

Niestety, nie mamy żadnego wpływu na tę sytuację. Jeśli problem pojawia się nagminnie, złóż reklamację za pośrednictwem formularza na stronie http://www.voipdiscount.com/en/customerserviceslogin.php. Jeśli chciałbyś mieć możliwość realizacji połączeń bez pośrednictwa bramek gsm, załóż konto w usłudze www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl.

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta sip samodzielnie założonego przez klienta na stronie Betamax. Nie jesteśmy operatorem usługi a jedynie sprzedawcą doładowań i nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Umowa o świadczenie usług była zawierana z firmą Betamax i jedynie ta firma ma wpływ na działanie usługi. Jeśli możliwość składania reklamacji w języku polskim jest dla ciebie ważna, załóż konto w usłudze www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl. Jeśli chcesz korzystać z usługi Betamax ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Mój komunikator nie działa, chociaż jest dobrze skonfigurowany.

1. Jedną z przyczyn może być niepoprawne ustawienie urządzeń dźwiękowych. Aby wykluczyć tę przyczynę, odinstaluj komunikator i zainstaluj ponownie, zwracając szczególną uwagę na ustawienia urządzeń dźwiękowych.

2. Inną przyczyną może być to, że wcześniej zainstalowane na komputerze programy zmieniły ustawienia systemu tak, że konkretny komunikator nie może działać poprawnie. Aby wykluczyć tę przyczynę, zainstaluj inny komunikator. Np. jeśli pobrałeś dedykowany komunikator VoIPdiscount, pobierz i skonfiguruj program x-lite a jeśli pobrałeś program xlite, pobierz i skonfiguruj dedykowany komunikator VoIPdiscount.

3. Przeczytaj uważnie wszystkie wskazówki w wątku nie mogę wykonywać żadnych połączeń.

4. Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiązały problemu, wybierz usługę www.ototelefon.pl lub zwróć się o pomoc do dowolnego informatyka lub współpracujących z nami instalatorów.

Przypominamy, że nasze usługi skierowane są wyłącznie do osób, które samodzielnie skonfigurują sprzęt lub oprogramowanie korzystając z przygotowanych przez nas instrukcji. Dzięki takiej strategii, możemy utrzymać niskie ceny połączeń. Zakres naszej pomocy ogranicza się wyłącznie do rozpatrywania reklamacji oraz udzialania odpowiedzi na ogólne pytania, które nie znajdują się w dziale pomoc.

5. Jeśli uważasz, że konfiguracja na pewno jest prawidłowa i wina leży po stronie operatora, przeslij reklamację po zalogowaniu na stronie http://www.voipdiscount.com/en/customerserviceslogin.php

Jeżeli uważasz, że przyczyna złej jakości połączeń znajduje się po stronie operatora, prześlij reklamację bezpośrednio do operatora po zalogowaniu na stronie http://www.voipdiscount.com/en/customerserviceslogin.php

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta sip samodzielnie założonego przez klienta na stronie Betamax. Nie jesteśmy operatorem usługi a jedynie sprzedawcą doładowań i nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Umowa o świadczenie usług była zawierana z firmą Betamax i jedynie ta firma ma wpływ na działanie usługi. Jeśli możliwość składania reklamacji w języku polskim jest dla ciebie ważna, załóż konto w usłudze www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl. Jeśli chcesz korzystać z usługi Betamax ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Bramka voip nie działa, chociaż jest dobrze skonfigurowana.

1. Sprawdź, czy bramka ma prawidłowo ustawione parametry dostępu do internetu.

Jeżeli ustawiłeś statyczny adres ip bramki, sprawdź, czy jest on z tej samej klasy co adres routera oraz czy ustawiłeś DNSY. Domyślnie adres ip jest pobierany automatycznie i rekomendujemy nie zmieniać tego ustawienia w ogóle (tzn. poza ustawieniem loginu, hasła i nazwy serwera nic więcej nie trzeba ustawiać).

2. Sprawdź, czy Twój dostawca nie identyfikuje urządzeń poprzez MAC adres. W Linksysie RT31P2 i WRT54GP2 możesz go klonować (Setup -> MAC Adress Clone)

3. Przeczytaj uważnie wszystkie wskazówki w wątku nie mogę wykonywać żadnych połączeń.

Składanie reklamacji związanych z rozliczeniami

Dokonałem wpłaty, ale moje konto w ogóle nie zostało doładowane.

Uwaga! Ten wątek zawiera instrukcje tylko na wypadek, gdyby konto w ogóle nie zostało doładowane!

Jeśli twoje konto zostało doładowane, ale masz inne zastrzeżenia (np. za mała ilość darmowych dni, za mała kwota doładowania, nieprawidłowe naliczanie opłat za połączenia), wróć do listy tematów i wybierz właściwy.

Jeśli dokonałeś wpłaty poprzez system przelewy24 ...

i od nadania przelewu minęły 3 godziny, a konto nie zostało doładowane, prześlij reklamację poprzez formularz reklamacyjny.

Informację w sprawie ewentualnego braku doładowania prosimy przesłac TYLKO 1 raz, dopiero po upływie 3 godzin. Wszystkie zgłoszenia analizujemy na bieżąco, po kolei. Maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 24 godziny (dni robocze). Oczywiście staramy się, aby ten czas był jak najkrótszy.

Jeśli wpłata realizowana była przelewem tradycyjnym ...

i od nadania przelewu minęły 3 dni robocze, a konto nie zostało doładowane, prześlij reklamację poprzez formularz reklamacyjny.

Informację w sprawie ewentualnego braku doładowania prosimy przesłac TYLKO 1 raz, dopiero po upływie 3 dni. Wszystkie zgłoszenia analizujemy na bieżąco, po kolei. Maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 24 godziny (dni robocze). Oczywiście staramy się, aby ten czas był jak najkrótszy.

Niestety nie ma możliwości doładowania konta na podstawie potwierdzenia przelewu, dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie. Natychmiastowe przekazanie wpłaty umożliwia jedynie system Przelewy24. Przypominamy, że przelewy tradycyjne, także z banków internetowych, realizowane są przez banki średnio w ciągu 1-2 dni roboczych. Na przykład jeśli nadasz przelew w piątek, wpłata może zostać zaksięgowana na naszym rachunku w poniedziałek lub wtorek. Sprzedawca nie ma żadnego wpływu na pracę banków oraz Poczty Polskiej.

Otrzymałem mniejszą ilość darmowych dni, niż powinienem dostać.

1. Może zdarzyć się, że licznik darmowych dni tuż po doładowaniu wyświetli niepoprawną wartość. Prosimy, odczekaj 30 minut i ponownie zaloguj się do panelu. Licznik powinien już wskazywać poprawną wartość.

2. Jeżeli od chwili doładowania minęło 30 minut i po ponownym zalogowaniu licznik nadal wskazuje, twoim zdaniem, niepoprawną wartość, upewnij się, czy oczekiwana wartość darmowych dni jest zgodna z aktualnym cennikiem operatora. Cennik zamieszczony na tej stronie nie stanowi naszej oferty. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany cennika w dowolnym momencie, bez wcześniejszego powiadomienia. Staramy się aktualizować treść strony na bieżąco, lecz czasem przedstawione przez nas stawki za połączenia, ilość darmowych dni przydzielanych wraz z doładowaniem oraz inne zasady mogą różnić się od rzeczywistych. Aktualny cennik usług jest dostępny na stronie usługi VoIPdiscount.

3. Jeżeli upewniłeś się, że oczekiwana ilość darmowych dni jest zgodna z aktualnym cennikiem Betamax, prześlij reklamację bezpośrednio do operatora Betamax za pomocą specjalnego formularza, po zalogowaniu na stronie http://www.voipdiscount.com/en/customerserviceslogin.php (skopiuj link i wklej do paska przeglądarki).

Prosimy, nie przesyłaj reklamacji w inny sposób, gdyż złożenie reklamacji możliwe jest wyłącznie po zalogowaniu na stronie http://www.voipdiscount.com/en/customerserviceslogin.php - reklamacje przesłane za pomocą innych formularzy nie zostaną rozpatrzone, gdyż nie dotrą do kompetentnej osoby.

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta sip samodzielnie założonego przez klienta na stronie Betamax. Nie jesteśmy operatorem usługi a jedynie sprzedawcą doładowań i nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Umowa o świadczenie usług była zawierana z firmą Betamax i jedynie ta firma ma wpływ na działanie usługi. Jeśli możliwość składania reklamacji w języku polskim jest dla ciebie ważna, załóż konto w usłudze www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl. Jeśli chcesz korzystać z usługi Betamax ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Otrzymałem mniejszą kwotę doładowania, niż powinienem dostać.

Uwaga! Ten wątek zawiera instrukcje tylko na wypadek, gdybyś otrzymał mniejszą kwotę doładowania.

Jeśli masz inne zastrzeżenia (np. konto w ogóle niedoładowane, za mała ilość darmowych dni, nieprawidłowe naliczanie opłat za połączenia), wróć do listy tematów i wybierz właściwy.

1. Przypominamy, że wyświetlany w panelu stan środków na koncie nie zawiera 22% podatku VAT.
Na przykład:
- jeśli stan środków na koncie to 6,10 euro brutto, w panelu klienta wyświetli się stan 5 euro netto,
- jeśli stan środków na koncie to 12,20 euro brutto, w panelu klienta wyświetli się stan 10 euro netto.

Przyczyną takiego sposobu wyświetlania stanu konta jest to, że panel klienta jest wspólny dla wszystkich użytkowników, a w wielu krajach obowiązują różne stawki podatku VAT. Ustalono więc, że dla uproszczenia stan konta będzie podawany w kwocie netto.

2. Jeśli różnica między wartością doładowania zakupionego i wartością doładowania otrzymanego nie jest związana z obliczeniem podatku VAT, prosimy, złóż reklamację poprzez formularz reklamacyjny.

Opłaty za połączenia zostały naliczone niepoprawnie.

1. Upewnij się, czy naliczona opłata za połączenie jest zgodna z aktualnym cennikiem operatora. Operator zastrzega prawo do zmiany cennika w dowolnym momencie, bez wcześniejszego powiadomienia. Cennik przedstawiony na naszej stronie staramy się aktualizować na bieżąco, lecz czasem podane stawki mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych.

2. Jeżeli upewniłeś się, że opłaty za połączenia zostały naliczone niezgodnie z aktualnym cennikiem Betamax, prześlij reklamację bezpośrednio do operatora Betamax za pomocą specjalnego formularza, po zalogowaniu na stronie http://www.voipdiscount.com/en/customerserviceslogin.php (skopiuj link i wklej do paska przeglądarki).

Prosimy, nie przesyłaj reklamacji w inny sposób, gdyż złożenie reklamacji możliwe jest wyłącznie po zalogowaniu na stronie http://www.voipdiscount.com/en/customerserviceslogin.php - reklamacje przesłane za pomocą innych formularzy nie zostaną rozpatrzone, gdyż nie dotrą do kompetentnej osoby.

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta sip samodzielnie założonego przez klienta na stronie Betamax. Nie jesteśmy operatorem usługi a jedynie sprzedawcą doładowań i nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Umowa o świadczenie usług była zawierana z firmą Betamax i jedynie ta firma ma wpływ na działanie usługi. Jeśli możliwość składania reklamacji w języku polskim jest dla ciebie ważna, załóż konto w usłudze www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl. Jeśli chcesz korzystać z usługi Betamax ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

3. Jeśli twoim zdaniem reklamowane połączenie powinno być darmowe (bo kraj jest na liście darmowych oraz okres darmowych dni jeszcze się nie skończył), kliknij tutaj.

Połączenie powinno być bezpłatne, lecz opłata została naliczona.

1. Upewnij się, czy nie przekroczyłeś limitu 300 minut tygodniowo. Limit obowiązuje dla dowolnych kolejnych 7 dni. Po przekroczeniu limitu obowiązuje stawka 1 eurocenta netto za minutę połączenia. Koszt rozmów jest wtedy pobierany z kwoty przeznaczonej na płatne połączenia.

2. Upewnij się, czy nie dzielisz internetu z innymi użytkownikami usługi Betamax lub nie korzystasz z usług dostawcy, który na 1 publicznym adresie IP świadczy usługi wielu użytkownikom. Limit dotyczy zarówno konta sip oraz adresu IP, więc gdy wielu użytkowników korzysta z tego samego adresu, limit bardzo szybko wyczerpuje się i następne rozmowy są płatne.

Użytkownikom dzielącym z innymi adres IP, polecamy tańszą usługę www.voipmax.pl. Cennik VoIPmax nie przewiduje darmowych dni, lecz jest to skutecznie rekompensowane przez znacznie tańsze doładowania oraz naliczanie sekundowe. To powoduje, że usługa VoIPmax jest często bardziej atrakcyjna cenowo.

Uwaga! Aby skorzystać z usługi VoIPmax, należy założyć nowe konto sip (nowa rejestracja) na stronie www.voipmax.pl

3. Jeżeli upewniłeś się, że nie jest możliwe, aby inni użytkownicy używali takiego samego publicznego adresu IP, prześlij reklamację bezpośrednio do operatora Betamax za pomocą specjalnego formularza, po zalogowaniu na stronie http://www.voipdiscount.com/en/customerserviceslogin.php (skopiuj link i wklej do paska przeglądarki).

Prosimy, nie przesyłaj reklamacji w inny sposób, gdyż złożenie reklamacji możliwe jest wyłącznie po zalogowaniu na stronie http://www.voipdiscount.com/en/customerserviceslogin.php - reklamacje przesłane za pomocą innych formularzy nie zostaną rozpatrzone, gdyż nie dotrą do kompetentnej osoby.

Niestety nie ma możliwości przesłania reklamacji w języku polskim. Świadczymy usługę doładowania konta sip samodzielnie założonego przez klienta na stronie Betamax. Nie jesteśmy operatorem usługi a jedynie sprzedawcą doładowań i nie mamy żadnego wpływu na jakość świadczonych usług. Podobnie sprzedawcy doładowań telefonii komórkowej (np. pracownicy kiosków) nie mają wpływu na działanie sieci telefonii komórkowej. Umowa o świadczenie usług była zawierana z firmą Betamax i jedynie ta firma ma wpływ na działanie usługi. Jeśli możliwość składania reklamacji w języku polskim jest dla ciebie ważna, załóż konto w usłudze www.ototelefon.pl lub www.telepremium.pl. Jeśli chcesz korzystać z usługi Betamax ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że ewentualne reklamacje należy składać w języku angielskim.

Nie otrzymałem faktury VAT.

Jeśli zamówienie doładowania składałeś w części "doładuj" niniejszego serwisu lub za pośrednictwem strony www.voiponline.pl, faktura jest dostępna po zalogowaniu do panelu fakturowego (zakładka: faktury).

Numer klienta i hasło do panelu fakturowego zostało wysłane emailem po złożeniu pierwszego zamówienia. Jeśli nie pamiętasz tych danych, skorzystaj z funkcji przypominania haseł.